niedziela, 19 kwietnia 2015

High-waisted trousers

Hej ! Jak się macie ? Dzisiaj post z prostą stylizacją na co dzień. Spodnie z wysokim stanem są moją nowością i absolutnie je uwielbiam ! Mają fajny, rozciągliwy materiał, lekko połyskujący, można do nich założyć wysokie szpilki jak i wygodne trampki, serdecznie  polecam :) W bluzce spodobał mi się szczególnie jej tył, buty i torebka na pewno są Wam znane, a panterkowa parka pojawiła się tu tylko raz - w pierwszym poście. Całość poddaję oczywiście Waszej ocenie :)
Trzymajcie się ciepło ! ♥
S.












Spodnie/Pants-H&M
Bluzka/Blouse-Bershka
Parka/Jacket-Sinsay
Buty/Shoes-Deezee
Naszyjnik/Necklace-H&M

31 komentarzy:

  1. Buty są boskie <3 Wyglądasz olśniewająco !!
    Ciekawa sceneria ;bb
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.boograniczanastylkoumysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz! bardzo mi się podoba szczególnie ta parka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko mi się bardzo podoba :) lubię taką prostotę przełamaną akcentem - tutaj panterką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :) ładnie Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz :) super pasuje Ci ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna stylizacja! Buty są boooskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie z wysokim stanem to jest świetna rzecz ;)
    żaden inny model nie wysmukla tak, jak one ;)
    szczególnie dobrze wygląda się w nich, jeśli jest się szczupłą istotą - a Ty jesteś, więc możesz je nosić tak często, jak Ci się to tylko zamarzy ;)

    parka super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w butach, są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie wyglądasz! ♥ nosiłabym wszystko, ale szczególnie podoba mi się kurtka i buty :) miejsce na zdjęcia tez świetne, robione w Krakowie? :) obserwuję oczywiście!

    { [Blog] [IG] }

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję ! Zdjęcia robione w mojej miejscowości - w Wadowicach :)

      Usuń
  10. świetny look! jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczna stylizacja! :) mam te same spodnie, moze wspólna obserwacja ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. you are so beautiful, you have gorgeous eyes!
    and the outfit is ROCK! love the animal print jacket :)

    www.nadieyaagibb.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie z wyższym stanem sprawdzają się rewelacyjnie :)
    Świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz ! :)

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne buty, zakochałam się! *.*

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna jest kurteczka <3
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. swietna stylizacja,ale u nas jeszcze troche za zimno na nia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzka bardzo oryginalna!!! Całość świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. great look sweetie!
    kisses from dubai ♥
    www.mahryska.com

    OdpowiedzUsuń
  20. I love your jacket and your hairstyle!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietne zdjecia, piekna jest ta narzutka w panterke :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne zestawienie, lubię tego typu spodnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne buty :)

    http://kfieden.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialna parka :) te spodnie też chciałam kupić ale nie było już rozmiarów xD

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny look :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)