sobota, 5 września 2015

STRIPED DRESS

Cześć Wszystkim !

W powietrzu można poczuć już nadchodzącą jesień, ale na blogu będzie jeszcze kilka letnich zestawów. W dzisiejszym zestawie pierwsze skrzypce gra sukienka w paski [TUTAJ/HERE], a zobaczyłam ją na stronie CNDirect.com.
Urzekła mnie przede wszystkim długością i krojem. Jest to rozmiar L i trochę żałuję, że nie zamówiłam mniejszego, aczkolwiek i tak bardzo mi się podoba ! 
Sukienka jest "zabudowana" pod szyją, dlatego upięcie włosów jest tutaj wskazane. 
Dopełnieniem całości jest oczywiście biżuteria - kolczyki, naszyjnik oraz urocza bransoletka [TUTAJ/HERE]
Jak Wam się podoba ?

Lecę zobaczyć, co słychać na Waszych blogach :)
Do następnego !
S.

















Fot.:Anita M.

Sukienka/Dress-TUTAJ/HERE
Naszyjnik/Necklace-Bershka
Bransoletka/Bracelet-TUTAJ/HERE
Kolczyki/Earings-no name

28 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja, linki poklikane - 4,37$, 1,32$ :)
    Poklikasz też u mnie w linki w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  2. paski u mnie zawsze na 1 miejscu! cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że jednak zdecydowałaś się jeszcze na zestaw typowo letni, ponieważ na większości blogów już gości jesień, czyli szaro,buro i ponuro... jednym slowem deprecha :/ a jeszcze jak są pasiaki, to tym bardziej to wueilbiam :)

    piękny naszyjnik:)

    4,37$, 1,32$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie w nowym poście oraz baner Dresslink? :) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Urzekła mnie ta sukienka!
    piękny ciuch - prosty, casualowy w sumie, a tak łatwo dał się ograć na elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sukienka, również cieszę się z tej letniej sesji...az miło tym bardziej, ze za oknami juz naprawdę zimno :((

    Miłej niedzieli :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna sukienka !
    Zostaje tu na dłużej i zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfekcyjna w każdym calu, nawet fryzura dobrana idealnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz, cudowna sukienka i buty :)
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/09/060915-r.html#more

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz w takim upięciu włosów! Stylizacja bardzo stylowa, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię paski! Twoją sukienkę też :)

    ____________________
    blog.justynapolska.com

    perfect fashion blog

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie też będzie kilka letnich zestawów. Miło je jeszcze oglądać:D sukienka jest cudowna, ja paski uwielbiam w każdym wydaniu :) Bardzo mi sie podoba jak ją zestawiłas:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Dodatki fajnie dobrałaś do sukienki. W ogóle to dobrze, że jest troszkę luźniejsza, dobrze to wygląda przy panujących obecnie trendach, że wszystko ma być "na luzie" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest świetna, choć nie przepadam za paskami. Ale ty świetnie w niej wyglądasz;*

    Pozdrawiam, xx
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta sukienka jest wszystkim, w czym ostatnio się zakochałam - paski, golf, obcisły fason. Wyglądasz w niej zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  16. swietna ta sukienka! uwielbiam paski! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, ze smakiem :)
    Zapraszam do mnie: www.emkiwak.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja a naszyjnik cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubię takich dekoltów, ale Ty wyglądasz w nim świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)